DIGITAL SIGNAGE

Digitalizujmo gradove Grne Gore

PREDNOSTI KORIŠĆENJA DSAN

Na ekranima možete svakog dana mijenjati sadržaje, dopunjavati i vezati za bilo koju digitalnu platformu. Interakcija se može napraviti sa bilo kojim linkom na web-u koji zadate.
Ekran može biti, ako želite, split screen video i web u istom trenutku
ili poster i sajt. Može biti i interaktivna mapa koja najlakše
približava vašu lokaciju.

Veličine dsan-a

65 inch – To su manje, veoma efikasne reklamne površine, visokog kvaliteta. Ekrani su potpuno interaktivni. Na njima možete svakog dana mijenjati sadržaje, dopunjavati i vezati za bilo koju digitalnu platformu. Interakcija se može napraviti sa bilo kojim linkom na web-u koji zadate, kao i putem QR koda i svakom vrstom socijalne mreže (Instagram, Facebook, YouTube).
Na njima se takođe može izvršiti online plaćanje.
Ova vrsta ekrana funkcioniše na principu mobilnog telefona. Ekran može biti, ako želite, split screen video i web u istom trenutku ili poster i sajt. Takođe postoji opcija interaktivne mape koja bi na najlakši način približila vašu lokaciju.

49 inch – funkcionisu po istom principu kao 65 inch s tim da su manji, mogu biti neinteraktivni i interaktivni (Voli d.o.o, tržni centri, Tea Medica, medical mreža) .
Interaktivni digital signage ekrani

Interaktivni ekrani  služe za informisanje i efikasniju promociju vaših brendova.

Na njima je moguće emitovati:

  • Video reklame
  • Fotografije
  • Animacije
  • Specijalne akcije
  • Interaktivne mape ( pokazuju lokaciju vaših objekata/prodajnih mjesta u Crnoj Gori kao i koliko vremena je potrebno automobilom )
  • Servisne informacije
  • Split screen
  • QR kodovi
  • Web stranice, Facebook i Instagram profili
  • Video sadržaj 4K, prikaz proizvoda (objekta) 360 stepeni
image - Copy
PREDNOST OGLAŠAVANJA U DSAN-u
Fleksibilnost – Brže i jednostavnije promjene reklamnog sadržaja prije i u toku kampanje.
Targetiranje – Precizan odabir ciljne grupe unutar mreže.
Vidljivost – Idealno pozicionirani ekrani.
Diferencijacija kampanje – Prilagođavanje kampanje na različitim lokacijama, u skladu sa ciljnom grupom
  • Mogućnost emitovanja različitih reklama na 40 različitih lokacija koje su prilagođene ciljnom tržištu ( sjeverna, centralana, primorska regija )
Efikasnost – 30% posjetilaca koji su vidjeli reklamu je donijelo odluku o neplaniranoj kupovini.
Sadržaj kreiran od strane korisnika – Interaktivnost između korisnika i sadržaja koji se prikazuje na ekranima omogućava povezivanje potrošača sa brendom.
Kontrola budžeta – Tehnološki najsofisticiranija, najisplativija reklama na tržištu.
KONTAKT

Copyright © 2021 Crossmedia agency